Khamis, 23 Jun 2011

miMpi...mimPi...Mimpi...

Huh....mimpi, best betoi mimpi malam td. Tp tak masuk akai pun jugak, nama pun mimpi yer dak..mainan tido semata-mata. Jadikan tido lebih lena  dan seronok jer. Aku nk share ler kat sini ape yg jadi dalam mimpi malam td. Kelakar jugak tu....Yusri kru masuk dalam mimpi tu. Nak2 lak dalam mimpi tu die tergiler2 kan aku...yuhuuuuuu. Aduyai...teringat2 lagi dalam mimpi tu camner die ikut aku tp kena nyorok2 sebab nk ngelak dari hubby aku nampak. Yang peliknya dalam mimpi tu, kesahnya hubby tak der lah pulak kecoh2....hehehehe, seronok yer.
  
Kesimpulannya, ape yang aku tuliskan kat sini tak membawa maksud ape2 pun. Walau sapa pun yg datang dalam mimpi aku, ianya takkan mengubah hati aku pada sang suami yang tercinta...Aku cinta pada mu Hubby.....