Selasa, 19 Julai 2011

Pertandingan mewarna di TEMAN

Separuh hari duk perah otak cari idea ape yang nak aku coretkan dalam blog ari nie. Belek2 gambar jumpedalam salah satu album nie picture2 yang aku belum siarkan. Tiada yang special sangat pun just aku nak tuliskan pun sebagai tatapan untuk Aisy dan sepupu2nya apabila mereka dewasa kelak.
1st time Aisy didedahkan dengan pertandingan iaitu pertandingan mewarna. Acara ini diadakan sempena dengan perasmian Terminal Makanan Negara (TEMAN) yang terbesar iaitu di Wakaf Che Yeh.
Walaupun Aisy, Hakim dan Qayyum tidak memenangi sebarang tempat dalam pertandingan ini tetapi apa yang penting mereka kelihatan sangat gembira kerana dapat sama2 meramaikan acara tersebut. Berikut dipaparkan beberapa aksi2 spontan mereka.




 
Seronok kan???dari awal sampai last acara bermacam-macam gaya dan aksi diperlakukan oleh budak2 kecik ni. Macam Aisy yang pada awalnya cam cuak jer, risau gak kut die tetibe kata nak kuar dari pertandingan tu. Tp bile dah die mula selesa dengan persekitaran, alhamdulillah sume berjalan dengan lancar. Kehadiran bersama Hakim dan Qayyum membantu untuk Aisy berada dalam keadaan selesa. Semoga hubungan persaudaraan antara mereka ini akan berkekalan untuk selamanya dan dewasa kelak bakal menjadi khalifah yang akan meneruskan perjuangan Rasulullah saw...Insyaallah. Itu doa ummi buat Aisy dan anak2 saudara cikngoh semua.

i luv Allah....